10 octombrie 2014

Cum se face o campanie electorala ?


    Am observat că de curând a început campania electorală...asta însemnând că partidele au reînceput lupta pentru siguranța națională, pentru prosperitate, sau cel puțin asta vor să ne convingă că vor face. La o prima vedere tot acest proces numit campanie electorală, pare foarte complicat, însă realitatea din spatele acestui proces nu este atât de complicată. În principiu, pentru o campanie electorala de succes ai nevoie de doua elemente fundamentale: 1) de bani și 2 ) de un slogan scurt și atractiv.

A început campania electorală


  Spre exemplu :  
  Monica Macovei este "altfel de ei"...dar care ei? Presupun că nu este vorba despre foștii FSN-iști deoarece și dânsa "și-a tras seva" din aceeași direcție ideologică, așa că nu înțeleg cu ce este diferită față de "ei."
   Victor Ponta pretinde că "vrea să ne aducă aproape". Klaus Iohannis vrea să aibă "o Românie a lucrului bine făcut". Însă dintre toate sloganele politice de departe cel mai haios mi s-a părut cel al Elenei Udrea, slogan care a început să bântuie youtube-ul în încercarea disperată de a ne face atenți la "România frumoasă" pe care vrea să o instituie. Această instituire îmi pare cât se poate de falsă din moment ce Elena Udrea a stat câțiva ani buni la putere, dar totuși nu a făcut nimic în acest sens. Dacă în trecut nu a făcut nimic pentru România frumoasă, asta înseamnă că nici pe viitor nu va face nimic.
   Etc, etc şi încă o dată etc.....
   Motivul pentru care nu cred în campaniile electorale constă în faptul că în timpul acestor campanii electorale se promite foarte mult, însă realitatea, a demonstrat și demonstrează că prea puțin din aceste promisiuni este cu adevărat înfăptuit.
    Din punctul meu de vedere, o schimbare radicală în bine va surveni atunci când adevărul și nu promisiunea va fi elementul principal. Adevărul este precum un medicament prost la gust deoarece în pofida faptului că "supără" papilele gustative, totuși salvează organismul împotriva bolii. Pe de cealaltă parte, promisiunea imposibil de îndeplinit este asemenea otrăvurilor înmiresmate care manipulează simțurile și atrag cu ușurință dar........ucid.
    Concluzia acestui articol este similară cu cea cetăţeanului turmentat creat de către Ion Luca Caragiale ( 1 februarie 1852 - 9 iunie 1912 ),şi anume "Eu cu cine votez"?!?! Cu cine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu